Ігри Стрілялки 3д

Скільки можна бродити по рівнів в двох вимірах, стрибати з платформи на платформу і обмежуватися тільки вертикальним прицеливанием? Тривимірні шутери куди реалістичніше і грати в них ще цікавіше, хоча часто і складніше. На цій сторінці представлені тільки найкращі та ретельно відібрані 3д ігри стрілялки, які перенесуть вас в суворий світ справжнього бойового дійства!

Ігри:

Якщо вам по душі віртуальні бойові дії, то ви, ймовірно, вже встигли насолодитися величезним кількістю крутих шутерів. Ігри 3д стрілялки пропонують новий рівень задоволення від звичних розваг! Тепер ви можете грати в онлайн ігри стрілялки в 3д і абсолютно безкоштовно! Плоскі стрілялки теж можуть бути цікавими, але 3d графіка робить їх ще більш захоплюючими! Знищте всіх об'ємних ворогів так само майстерно, як ви раніше робили це з звичайними двомірними.

Бажання пограти і випустити пар, влаштувавши стрілянину і різанину у віртуальному світі, обов'язково переростає в бажання максимального занурення в ігрову атмосферу. Очевидно, це і стало поштовхом для створення нескінченної серії ігор, об'єднаних жанром 3D-шутери від першої особи. Звичайно, в рамках однієї невеликої статті неможливо розглянути всі творіння розробників, але постараємося простежити історію їх появи та розвитку жанру коротенько від першої гри до наших днів.

Catacomb 3D

Ця броділка, розроблена id Software, напевно знайома геймерам-олдфагам, які просиджували годинами ще на «трійках» (комп'ютери з 386-м процесором). На думку багатьох фахівців Catacomb 3D, яка вийшла у світло в 1991 році як раз і є першою іграшкою від першої особи з тривимірною графікою. Саме з неї пішла традиція не тільки дивитися на ігровий світ очима персонажа, але і бачити перед собою власну руку зі зброєю або без. Дивитися можна було тільки вперед, ходити вперед-назад і обертатися навколо своєї осі. У відповідності з назвою користувача чекало блукання по катакомбах, населених всякою нечистю. Остання успішно «выпиливалась» вогняними кулями та іншими заклинаннями, що випускаються з руки. Catacomb стала свого роду шаблоном для цілої серії наступних ігор подібної тематики.

Wolfenstein 3D

Навряд чи знайдеться геймер старше 20 років, який не грав або хоча б не чув про Wolfenstein. Гру розробила та ж компанія, що розробляла Catacomb. Саме тому лабіринти залишилися майже незмінними. Вгору дивитися все ще було не можна, як і зсуватися в бік, але й присутніх можливостей вистачало з лишком. Вийшов Wolfenstein 3D в 1992 році і довгий час витримував конкуренцію інших епохальних творів цього жанру. Він отримав кілька аматорських доповнень - модів, в яких часто змінювався зовнішній вигляд персонажів. Наприклад, в одному з варіантів гравця атакують голі дівчата. Крім того, Wolfenstein 3D стала першою іграшкою, де користувач може відвести душу, встеляючи з шестиствольного кулемета. В іграшці було безліч «сюрпризів», а також використовувалася реальна історична символіка, атрибутика і музика, завдяки чому «Вольф» (спрощене сленгове назва) деякий час був заборонений в Німеччині. Багато років потому Wolfenstein 3D отримав своє продовження, яке вже не було настільки популярним.

Doom

1993 рік ознаменувався виходом чергового творіння розробників з id Software, яке також стало культовим, отримало декілька продовжень на ПК та ігрових консолях, а також лягло в основу сценарію однойменного фільму. Ось відміну від Вольфенштейна, в Думі вже можна було дивитися і стріляти вгору і вниз, та й сам рух персонажа стало більш реалістичним. Крім того, стало більше зброї, додалися вигадані зразки. Всі «стволи» у грі зроблені на основі фотографій іграшкових зразків. Теж стосується багатьох монстрів. Про культовості Дума свідчить той факт, що було продано більше 2 мільйонів його копій.

Heretic

У 1994 році американці (студія Raven Software) на основі вдосконаленого думовского движка створили Єретика. Суть залишилася тією ж: убий всіх ворогів і дойди до кінця. Головна відмінність полягала в сюжеті. Гравцеві належало битися в світі фентезі, використовуючи середньовічну зброю і магію. Гра отримала два продовження Hexen (1995) і Hexen II (1997). Що вийшов в 1998 році Heretic II, продовжив пригоди персонажа з першої частини, але відрізнявся можливістю грати тільки від третьої особи.

Підземелля Кремля

Говорячи про шутерах від першої особи не можна не згадати гру стрілялку 3d від вітчизняного виробника, що вийшла в 1995 році. Розроблена вона була групою «Gelios» і пропонувала пошукати пригоди під Москвою. Движок гри більш досконалий, ніж у Вольфенштейне, присутні деякі особливості, але великої популярності здобути їй не вдалося з-за більш досконалих і розрекламованих західних конкурентів.

Duke Nukem 3D

У 1996 році світ був приголомшений виходом чергового шедевра від першої особи, розробленого студією 3D Realms. Треба сказати, що раніше вже випускалися дві частини Duke Nukem, але вони були двомірними. Незважаючи на простоту сюжету, іграшка завоювала велику кількість шанувальників. І не останню роль у цьому відіграла наявність таких персонажів, як напівголі танцівниці. Втім, танцювати їм довго не довелося, так як в цьому ж році вийшов шутер, який ліг в основу ще одного культу.

Quake

При створенні цього шутера весь світ створювався з використанням текстурованого полігональних моделей, а не спрайтів, що стало свого роду революцією в 3D графіці. Такий підхід дозволив створити повністю тривимірний світ, в той час як в Думі використовувалася двомірність з додаванням інформації про висоті (псевдо 3D). Але «революційність» Quake на цьому не закінчується. Ця іграшка поклала початок кібер-спорту та проведення багатокористувацьких чемпіонатів з «Кваке» (геймерський жаргон). З'явилися перші професійні «квакери». У 1997 році вийшло продовження - Quake 2. А пізніше вийшла й третя частина.

3Д стрілялки

Unreal

Після появи на світ пари-трійки малозначущих шутерів, в 1998 році вийшла дуже популярна гра 3d стрілялка від розробників з компанії Epic MegaGames. Компанії вдалося створити унікальний геймплей і подарувати світу новий движок, який отримав таку ж назву, що і їхні творіння. На базі цього движка згодом було розроблено ще багато популярних ігор. Що ж стосується самої гри, то вона отримала безліч багатокористувацьких продовжень.

3Д стрілялки

Counter - Strike

Ще один культовий шутер, який був створений у 2000 році в основному для багатокористувацького режиму і розвитку кібер-спорту. В принципі в цьому і полягає весь вклад «контри» в розвиток шутерів від першої особи.

протягом кількох років в індустрії ігор стрілялок 3д не відбувалося нічого революційного. Світ побачив продовження відомих вже культових ігор і кілька нових, також завоювали велику популярність, але вже швидше завдяки сюжету. Деякі також стали культовими. Наприклад, серія S. T. A. L. K. E. R. або знаменитий Crysis, який і по сей день можна використовувати для тестування відеокарт. Відмінною особливістю шутерів останнього десятиліття стала реалістична графіка і атмосферность, яких вдалося досягти багато в чому завдяки збільшеній потужності персональних комп'ютерів.

3Д стрілялки

Знання основ - найкраща база для руху вперед. Тепер, коли ви теоретично підковані, можете впевнено робити будь-які неприємності і не сумніватися, що успішно вийти сухим з води! Вирушайте назустріч новим небезпечним тривимірним пригод разом з іграми стрілялками 3д!

.