Не всі Хлопчикові-Вогню і Дівчинці-Воді бродити по балконах і перебиратися через озера! Зустрічайте гру Вогонь і Вода в Храмі жахів!
Бродити по старовинним храмам - заняття дуже небезпечне! Духи стихій, що живуть там з незапам'ятних часів, чомусь не дуже раді гостям. За довгий час, що нога людини не ступала на пилові щаблі цих святилищ, позбавлені уваги парфуми встигли грунтовно озлобитися. В принципі, це і не дивно! Адже які б гості за ці тисячоліття ні відвідували храм, як би миловидно вони виглядали і з якими промовами не зверталися до покровителям стародавніх народів - насправді все одно всі вони виявлялися звичайними мародерами.
А духи стихій дуже не люблять, коли у них намагаються що-небудь украсти! Це за ними давно відомо. Вже на що єгипетські піраміди були завжди в широкому доступі для людей, що жили на цих територіях, і то: зроби зайвий крок у бік гробниці фараона, забери звідти що-небудь - і краще тобі не знати, яка смерть тебе чекає. Що вже говорити про загублені серед лісів стародавні капища навіть не язичницьких богів, а просто духів основних стихій?
Таким краще не потрапляти навіть на підході до храму! Але, рухомі жагою знання і збирають уламки своїй рідній стихії древніми храмами, Хлопчик-Вогонь і Дівчинка-Вода, очевидно, вважають, що правила написані не для них. Вони без страху проникають в таємничі храми, і вже всередині стараються, працюють над тим, щоб обійти пастки і долати перешкоди.
Геймплей
Але іноді все ж їм не вдається не потривожити древніх зберігачів священних будівель. Саме це і сталося в грі Вогонь і Вода в Храмі жахів! Потривожені парфуми Первородного Жаху не хочуть так просто відпускати тих, хто порушив їх віковий спокій. Тепер Хлопчик-Вогонь і Дівчинка-Вода повинні вступити в нерівний бій зі своїми власними страхами - жахливими створіннями, породженнями темряви, все існування яких пронизане однією метою: ЛЯКАТИ.
Зрозуміло, страхи у кожного з хлопців свої. І перемогти можна тільки страх - як же можна боротися з тим, що належить іншому? І це перший раз, коли на допомогу товариша сподіватися не доводиться, і розраховувати треба тільки на себе... Що ж, прорвемося! Якщо не виходить один одному допомогти, адже можна просто бути поруч - і від цього вже не так страшно заглядати в очі своєму страху. Міцне плече друга - це сама надійна опора!
Щоб перемогти страх, потрібно активно виступати проти нього. Спосіб, який обрали наші герої, не відрізняється особливою новизною і добре знайомий шанувальникам знаменитої гри Сердиті Птахи. Свій страх хлопці знищують, кидаючись на нього, стрімголов! Немов яскраві птахи, самі для себе з рогатки, Хлопчик-Вогонь і Дівчинка-Вода кидаються на свої жахи і розвіюють їх в прах.
На кожному рівні героям дається обмежена кількість спроб. При цьому спроби не розділені на ті, що доступні Хлопчикові-Вогню і на ті, що доступні Дівчинці-Воді! Сумарне число запусків, які можна здійснити на рівні, відзначено сердечками в лівому верхньому кутку екрану. Кожен «постріл» зменшує смужку з сердечок на одне. Якщо сердечка несподівано закінчилися, а страхи знищені ще не все, рівень вважається програною. Втім, в цьому немає нічого страшного! Адже спроб пройти кожен з рівнів у тебе буде необмежена кількість. Точно так само, якщо рівень пройдений, але тебе не влаштовує набране там число очок, ти можеш в будь-який момент повернутися на будь-яку відкриту площадку.
Зверни увагу, що Хлопчик-Вогонь і Дівчинка-Вода мають свої власні маленькі фішечки, які часто допомагають перемогти. Крім базової функції - того, що вони можуть стрибати і летіти в бік ворога - вони вміють ще реагувати на клацання мишкою вже в польоті. Причому, кожен по-своєму.
Так, Хлопчик-Вогонь і тут не змінює своєї вибухової і гарячої суті! Почувши клацання миші під час свого польоту, він вибухає, причому, вибухова хвиля виходить досить сильна, щоб виштовхнути якогось чергового вражину з його укриття, де він сидить і корчить страшні пики.
А от Дівчинка-Вода веде себе інакше. Під час польоту вона стежить за положенням мишки, і, якщо чує клацання, летить точно в тому напрямку, де був у цей момент курсор. Така зміна курсу дуже до речі, якщо треба вразити ціль, що знаходиться за перешкодою. Особливо корисно в тих випадках, коли стіна, що відокремлює героїв від їхніх страхів, суцільна. Як правило, в цьому випадку той, хто полетів на підлогу, повертається назад через стелю - і якщо не поміняти йому курс, то ні за кого точно не потрапиш.
Управління в грі Вогонь і Вода в Храмі жахів
Щоб запустити героя в політ, ухвати її мишкою і потягни в сторону, протилежну тій, куди йому треба податися - ніби натягуєш рогатку. Ти відразу побачиш лінію з крапочок, яка є дотичною до майбутньої траєкторії. Сила, з якою буде запущений герой, визначається тим, як далеко ти відтягнеш миша. Її наочно представляє розмір яка виросла ззаду від персонажа стрілки курсору.
.